czwartek, 5 stycznia 2012

TOP TEN 2011


Kiedy kończy się rok, wielu z nas stara obliczyć zyski i straty, co dobrego zrobiłem, jakie błędy popełniliśmy  w ubiegłym Roku.  Czyli takie wielkie podsumowanie naszego życia. Jakie mamy życzenia i postanowienia na Rok 2012.?
 Moje  postanowienie na Rok 2012 to..... nie powiem i nie napiszę to moja Słodka Tajemnica.
Teraz podsumowanie postów-potraw  z  Roku 2011.

1. ZUPA Z CUKINII KREM  - HIT ROKU 2011
2.KIEŁBASA Z ZIELONEJ SOCZEWICY
3.SAŁATKA Z CZERWONYCH BURAKÓW
4.ZIELONY NAPÓJ
5.SMALEC WEGETARIAŃSKI 
6.CHLEBKI NAAN
7.PASZTECIKI  Z BROKUŁAMI
8.ZUPA Z CIECIORKI GRECKA
9.GALARETKA WIŚNIOWO- BANANOWA
10. PASTA PAPRYKOWO- ORZECHOWA 

Pasta z papryki i z orzechów jest moją ulubioną.Właśnie dzisiaj jadłam na śniadanie i kolację, pycha!
Wszystkie przepisy wybrane wg. ilości odwiedzin  2011r - najwięcej- zupa z cukinii 

3 komentarze:

  1. a ja właśnie gotuję buraki na sałatkę, planuje wypróbować wszystkie Pani przepisy z top10,
    pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwiasil-Dziękuję, życzę smacznego!pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kiełbasa to u mnie był hit :D

    OdpowiedzUsuń