środa, 27 lipca 2011

ZUPA Z CUKINII - KREM

Moja kochana córeczka Estera, zachęciła mnie do ugotowania zupy z cukinii.
Składniki na3 l zupy
- 3 średnie marchewki
-5 ziemniaków
-1 średnia cukinia ze skórką( ok.1kg) im mniejsze tym lepiej zupa będzie bardziej zielona.
-sól, pieprz ziołowy, czosnek, kurkuma,oregano- do smaku
- 1 łyż oliwy z oliwek
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Wszystko dokładnie umyć, pokroić w kostkę i ugotować( do wrzącej wody wrzuć marchewkę , później ziemniaki na końcu cukinię -(Różna twardość warzyw)
Ugotować, następnie zmiksować i doprawić do smaku, solą, pieprzem ziołowym, 1 łyż. oliwy. Ja zabieliłam mlekiem sojowym. Dla podkreślenia smaku dodałam czosnek i kurkumę.
Zupę udekorować i podawać na gorąco.
SMACZNEGO!





5 komentarzy:

  1. a ja się zastanawiałam co mogę jeszcze zrobić z cukini Dzięki za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proszę,zupka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiedzę, ze się zdecydowałaś na ten przepis, masz go wcześniej niż ja na blogu! A to pech! Ale gratuluję pyszna zupka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale w niczym nie przeszkadza abyś na swoim blogu pokazała swoja zupę z cukinii. Kiedyś 5 kobiet ugotowało bigos z tych samych składników, różniły się tylko a może aż przyprawami, ale smak i wygląd każdego bigosu był inny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie w końcu muszę jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń