środa, 26 czerwca 2013

Konfitura z płatków róży- na surowo.

Zainspirowała mnie Alicja-tutaj,   aby zrobić płatki z ksylitolem. Ja płatki zbieram zawsze  przed urodzinami córki Karoliny.Jest ich dużo i są takie prawie pączki.
Proporcje płatków i cukru są 1:1
Czyli 1 szklanka ksylitolu( lub cukru) i 1 szklanka płatków lekko gniecionych. Wszystko razem ucieramy  i dodajemy sok z cytryny wg. uznania ja dałam  z połowy cytryny na 3 szklanki. Przełożyłam do czystych słoiczków i schowałam do lodówki.  Dodaję do wypieków, nadzienia, deserów, lodów, napojów i herbat.
Nie próbujcie jeść prosto ze słoiczka- grozi zjedzeniem całego i nic wam nie zostanie:)

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Muszę kiedyś spróbować. Wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki piękny kolor mają te twoje róże, mi te z ksylitolem bardziej smakują niż z cukrem , jeszcze mam w planach herbaciane róże z fruktozą:D

    OdpowiedzUsuń