wtorek, 12 listopada 2019

Pasta z cieciorki i papryki.



Dzisiaj moja córka, przyjechała z Warszawy i powiedziała "ale jestem głodna". Za proponowałam jej pasztet sojowy z pomidorami( kupiony w sklepie), skrzywiła się a nie zrobiłaś swojego? Nie ma sprawy.W 10 minut zrobiłam pyszny pasztet na kanapki.





No to rozumiem, mniam , mniam powiedziała gdy zajadała kanapki ze smakiem.

Pasztet z cieciorki
  Szklankę zmielonej i ugotowanej cieciorki(zostawiłam 1 szklanka robiąc na obiad -kulki z cieciorki)
  1/2 dużej papryki czerwonej( udusić na klarowanym maśle i zmiksować)
  2 ząbki czosnku
  sól. pieprz ziołowy, kumin do smaku
Wszystko wymieszać i gotowe.


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Odchodzę od soi, a tu niesamowity ekwiwalent. Własny chlebek, swoja pasta, na niej właśnie wyhodowane kiełki brokuła! Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam sposobu na coś innego niż ser czy jakaś wędlina, a dosyć mamy z małym synkiem pasty z groszku, Już idę moczyć cieciorkę.

    OdpowiedzUsuń