wtorek, 19 marca 2013

Seler naciowy w roli głównej

Sałatka z selera naciowego
Seler naciowy,nie zbyt lubiany a jeżeli go widzimy to za bardzo nie wiemy co z nim zrobić.
Sałatkę przygotowała Kasia, która " podbiła moje podniebienie" inaczej mówiąc była pyszna.
Porcja na 4 osoby
 Koszt- około 8zł.
PRZEPIS
* 1 seler naciowy
* 1 jogurt naturalny
* garść uprażonych orzechów włoskich
*  1 duża łyżka miodu( ja dałam rzepakowy)
*  1 duże jabłko lud dwa średnie
WYKONANIE
1.Jabłko i seler dokładnie umyć i pokroić. Jabłko możemy pokroić ze skórką.
2.Jogurt mieszamy z miodem
3. Dodajemy resztę składników i mieszamy
4. Podajemy lekko schłodzone czyli wkładamy na 30 min. do lodówki.
Smacznego!


 Składniki- seler naciowy,orzechy włoskie, jabłka, miód,jogurt naturalny

 Jabłka i seler pokroić, jabłka mogą być ze skórką
 Orzechy włoskie prażymy na patelni

Wszystkie składniki mieszamy i gotowe.
Smacznego!

2 komentarze:

  1. Też polubiłam seler naciowy,daję go do wielu potraw.Jednak nigdy nie jadłam selera naciowego na surowo ,muszę spróbować -dzięki za przepis.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:
    http://wegetarianskiesmaki2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam na surowo,na stronę chętnie zajrzę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń