środa, 9 marca 2011

Zielono i wiosennie.


ZIELONO I WIOSENNIE.


Im bliżej wiosny, tym więcej słońca i bardziej kolorowo na naszych stołach. Gdy ostatnio zerknęłam na bloga zielenina zobaczyłam piękne kiełki. Muszę się przyznać, że kiełki goszczą u mnie przez cały rok. Lubi je cała rodzina, na skibkach, sałatkach i surówkach, gdzie tylko można je dodać. Warto teraz kiełkować aby uzupełnić niedobory wiosenne. Kiełkowanie czas zacząć!
Dzisiaj na obiad proponuję kiszoną kapustę z oliwą i szczypiorkiem odrobiną świeżej szałwii i pomidorki żółte, czerwone i jakie tylko mamy, kiełkami lucerny, świeżą bazylią, polane sosem winegret. Ja podałam do tego pyszne ziemniaki+ biała fasola z marchewką w sosie pomidorowym.

2 komentarze:

  1. Smakowicie i kolorowo na Twoich talerzykach.Ja o kielkowaniu przypominam sobie dopiero około wiosny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżusiu- to w sam raz,wiosną najbardziej smakują, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń