wtorek, 15 marca 2011

JARSKI BIGOS


JARSKI BIGOS
Bigos ugotowała Karolina, moja córka.Powiedziała że chce ugotować sama , daj mi tylko przepis.
Moja córka jest wegetarianką od urodzenia.
Powiem, że bigos wszystkim smakował, zdjęcia ledwo zdążyłam zrobić, tak zajadaliśmy ze smakiem.
Jest to prosty bigos chyba najbardziej jaki można sobie wyobrazić.
SKŁADNIKI
* 1 kg. kapusty kiszonej
* 1/2 główki kapusty słodkiej
* 1 op.(500g) przecier pomidorowy taki w kartoniku.
* 1 cebula i1/2 czerwonej papryki( szkl, oliwy1/4)
* 5 kostek (rosół warzywny)
* 5 ziaren ziela ang. 1 liść laurowy
* sól, kminek,majeranek, pieprz ziołowy do smaku.
Wykonanie -kapustę słodką drobno kroimy i gotujemy , kapustę kiszoną gotujemy osobno. Cebulę i paprykę smażymy na patelni na oliwie. Z kapusty kiszonej odlewamy wodę, łączymy wszystkie składniki i gotujemy jeszcze ok. 10 min. doprawiamy do smaku i jemy .Podobno bigos jest najsmaczniejszy na drugi dzień. Ale w tym przypadku mało prawdo podobne aby coś w garnku zostało.




5 komentarzy:

  1. kapustę kocham w każdej postaci, pyszna i zdrowa:)) Bigos why not!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy przepis, naprawdę. A bigos przepyszny! Pozdrowienia dla pani Natalis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłem ten bigos. Wyszedł super, szczególnie , że o tej porze jest świetna młoda kapusta. Dziękuję za przepis, pozdrawiam Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziękuję za komentarz, pozdrawiam i życzę smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis wydaje się bardzo dobry. Właśnie w bigosie zależy najbardziej na kompozycji wszystkich składników. Uwielbiam go w różnych wydaniach - choć wiadomo, że nie można jeść go zbyt często. Polecam też trochę inne rozwiązanie http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-bigos/ sama też robię takie od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń