poniedziałek, 24 stycznia 2011

SIEDEM PORANKÓW- trzecie śniadanie



Propozycja trzeciego śniadania- kanapki z kiełbasą z zielonej soczewicy.
Składniki na wykonanie kiełbasy z zielonej soczewicy
* 1 szkl. zielonej soczewicy
* 2 szkl. wody aby ugotować soczewicę zmieloną.
* 2-3 ząbków czosnku
* sól i pieprz ziołowy do smaku, kto lubi 1 łyż. majeranku
Soczewicę zmielić, ugotować 15-20 min, spróbować ma być miękkie, pamiętać żeby caly czas mieszać aby się nie przypaliło, dodać czosnek zmiażdżony i doprawić solą i pieprzem.
Wkładać do szklanek do pełna , zostawić do wystygnięcia, następnie wyjąć pokroić w plastry .

5 komentarzy:

  1. Ale zrobiłam "byka" napisałam 2 szkl. mąki a powinno być wody, tam mąki nie ma ani grama wszystkich przepraszam, przepraszam jeszcze raz wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma za co przepraszać , toć takie rzeczy się zdarzają
    A się pytam bo mam chęć upitrasić paste
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe. Zawsze sobie wyobrażałam, że zrobieni czegoś takiego wymaga kombinacji z agarem, a tu proszę :)Lubię takie smarowidła, najczęściej jednak kupuję pasty polsojowe (pasztet mają bardzo dobry), bo niekoniecznie chce mi się robić. Jeśli jednak już się zabieram, to piekę pasztet z soczewicy albo z fasoli.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest podobnie, ale staram się jak najwięcej robić sama, wtedy wiem co jem:)

    OdpowiedzUsuń