czwartek, 18 kwietnia 2013

Wiosenny koktajl

Wiosną pragniemy zielonych drzew, niebieskiego nieba i choćby najmniejszego kwitnącego kwiatuszka. Szukamy i opowiadamy wokół  " widziałam kwitnące krokusy  a ja stokrotki ". Nasze ciało też "coś" by chciało. Więc  proponuję koktajl - na zdrowie!
Ja skorzystałam z wyciskarki ale jestem pewna, że w sokowirówce  też będzie dobrze.
SKŁADNIKI
* pomidor i  kilka pomidorków koktajlowych
* 1 jabłko
* pęczek natki pietruszki
* pęczek  mniszka lekarskiego
* pęczek pokrzywy
* kilka kropel oliwy z oliwek
Wszystko bardzo dokładnie umyć, pokroić na części   i wycisnąć sok. oliwę dodać do szklanki , wymieszać i gotowe
Koktajl jest pyszny i zdrowy. U mnie te pęczki pokrzywy i mleczu takie mizerne, ale tyle zdołałam wyrwać " Matce  Ziemi" - inaczej mówiąc nie urosło.

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak to smakuje. Bo z koktajlami mam do czynienia przeważnie owocowymi, na słodko, czasem kwaśno a takich nie próbowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nestii- warzywne napoje, może nie są smaczne ale zdrowe i mniej kaloryczne:)

    OdpowiedzUsuń