sobota, 6 października 2012

Zadziwiajace działanie mrożonej cytryny


 Artykuł otrzymałam od znajomego,.Nie zawsze musimy się z nimi zgadzać, ale mamy XXI w. , każdy może głosić swoje opinie. Może w średniowieczu już by mnie spalono na stosie, jako czarownicę  ale dzisiaj żyjemy  w wolności poglądów i słowa........a może się mylę?

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko !

Źródło tych informacji jest fascynujące: to wyszło od jednego z największych producentów leków który po 20 latach badan laboratoryjnych prowadzonych od 1970 roku udowodnił i ujawnił że cytryna zabija komórki nowotworowe w przypadku 12 rodzajów nowotworów jak nowotwory jelita, piersi, prostaty, płuc i trzustki, owoce drzewa cytrynowego działają 10000 razy lepiej niż Adriamycyna, lek używany przy chemioterapii, powodujący tylko zwolnienie wzrostu komórek nowotworowych.
To wszystko to tylko mrożona cytryna. Wielu zawodowców w restauracjach i miejscach żywienia zbiorowego używa lub konsumuje cala cytrynę i nic nie jest wyrzucane.
Jak zużywać cala cytrynę bez wyrzucania czegokolwiek?
To proste. Włóż cala umyta cytrynę do zamrażalnika swojej lodówki. Kiedy jest ona już zamrożona, węz tarkę i utrzyj na niej cala cytrynę (nie obieraj skorki) i posyp ta utarta masę na swoje jedzenie (sałatkę, lody, zupę, dania , sosy, lista dań jest niekończąca się).
Cale jedzenie zyska niespodziewanie cudowny smak, którego nigdy wcześniej nie doświadczyłaś. Wcześniej myślałaś tylko o soku z cytryny i witaminie C. 
Co jest główną zaletą w jedzeniu całej cytryny inną niż zapobieganie wyrzucaniu jej niezużytej części i dodawaniu smaku swoim posiłkom? Cóż, jak widzisz skórka cytryny zawiera 5 do 10 razy więcej witamin niż sok z cytryny. I tak właśnie to wyrzucałaś. Ale od teraz wykonując ta prosta procedurę z mrożeniem całej cytryny, ucieraniem jej i dodawaniem tego do swojego jedzenia czy picia możesz spożywać wszystkie odżywcze składniki i być zdrowsza. Dobre jest także to, że skorka z cytryny to zdrowe i odmładzające pożywienie zwalczające także wszystkie toksyczne elementy w twoim ciele.
Tak wiec włóż swoja umyta cytrynę do zamrażalnika i dodawaj do jedzenia codziennie. To klucz aby twoje jedzenie było smaczniejsze, a ty żebyś żyła dłużej i była zdrowsza. Taki jest sekret cytryny. Lepiej późno niż wcale.
Cytryna (Cytrus) jest cudownym produktem zwalczającym komórki rakowe. Jest 10000 razy silniejsza niż chemioterapia.
Dlaczego o tym nie wiedzieliśmy? Bo wielkie firmy farmaceutyczne i laboratoria są zainteresowane wytwarzaniem sztucznych produktów co przynosi im wielkie zyski. Teraz możesz pomoc przyjaciołom poprzez poinformowanie ich o korzystnym wpływie cytryny i jej soku na zapobieganiu chorobom. To wybornie smakuje, jest mile i nie ma skutków ubocznych jak chemoterapia. Jak wielu ludzi umarło ponieważ jest to pilnie strzeżona tajemnica w celu nienarażenia na niebezpieczeństwo milionowych zysków wielkich korporacji. Jak wiesz jest wiele gatunków drzew cytrusowych rodzących cytryny i limonki. Możesz je zjadać na wiele sposobów, sok, miąższ, skórkę, robić drinki i ma to wszystko wiele zalet z których najważniejsze to te jakie wywiera na torbiele i nowotwory. To drzewo to udowodniony dostarczyciel lekarstwa na raka. Jest także znane, jako zwalczający drobnoustroje, zakażenia bakteriami oraz grzybami. Jest skutecznym środkiem przeciwko ludzkim pasożytom i robakom. Reguluje tez ciśnienie krwi kiedy jest ono za wysokie oraz działa jako środek przeciw depresjom, stresom czy zaburzeniom nerwowym.


Co jest jeszcze bardziej zdumiewające, ten typ terapii cytryna zwalcza tylko złośliwe komórki rakowe i nie powoduje żadnych skutków ubocznych dla normalnych komórek organizmu. Tak wiec umyj dobrze cytrynę, zamroź ja i utrzyj na tarce.
Tekst jest nie zbyt dobrze tłumaczony na  język polski, ale tylko taki posiadam. 




51 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy artykuł, chociaż osobiście nie wiem, czy stosowałabym go w terapii przeciw rakowi. Chociaż kto wie, okazuje się, ze wiele jeszcze nie wiemy o roślinach i ziołach wokół nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chociaż kto wie, okazuje się, ze wiele jeszcze nie wiemy o roślinach i ziołach wokół nas."A tak byś trochę więcej wiedziała na ten temat to zajrzyj na stronkę zdrowie1.com i wtedy dowiesz się więcej na ten temat.

      Usuń
  2. Cytryna jest naprawdę super, ja już od paru ładnych lat piję co rano sok z połowy cytryny. Zauważam, też na wyjazdach poza dom, że bardzo mi tego brakuje, gdy nie mam pod ręką cytryny. Nachodzi mnie wtedy ochota na napicie się jakiegoś soku z kartonu albo zjedzenie owoca. Myślę, że to organizm może domagać się witamin i minerałów, bo nie dostał porcji soku z cytryny.

    Ten pomysł z mrożeniem cytryny wydaje się być ciekawy, tylko czy umycie cytryny albo nawet sparzenie skórki wrzątkiem uwolni ją od pestycydów i środków grzybobójczych?

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu służy to mrożenie, bo nie bardzo rozumiem? Chodzi tylko o łatwość starcia cytryny na tarce?
    Bo z kolei Tradycyjna Medycyna Chińska mrożenie uważa za pozbawianie produktu jego właściwości...
    Co do tematu: wierzyć-nie wierzyć czy prawda-nieprawda, to coraz bardziej się przekonuję, a trochę już lat żyję, że to co kiedyś uważałam za teorię spiskową, niestety okazuje się prawdą. Chodzi mi o ukrywanie faktów z różnych dziedzin, bo podanie ich do wiadomości ogółowi pozbawia kogoś (czyli koncerny spożywcze i farmaceutyczne przede wszystkim) znacznych dochodów, albo wręcz stawia pod znakiem zapytania sens jego istnienia, a nie o to chodzi w świecie nastawionym na zysk:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nestii, Michał od chlamydii, Sowa_ nie_ sowa -dziękuje za komentarze, za ciekawe myśli i uwagi
    Ja sama nie wyrażam swojej opinii, chcę być obiektywna w takich kontrowersyjnych artykułach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne informacje. Ja od dawna wychwalam wartości cytryny, zwłaszcza te zawarte w skórce i białym miąższu. Pasjonuje mnie to, bo produkuję przetwory owocowe z cytryny, z wielką starannością właśnie ze skórką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to byc tylko czysta cytryna bez konserwanntow i srodkow zabijajacych jej prawdziwa wartosc.Nie jestes w stanie czegos takiego wyprodukowac

      Usuń
    2. Środek który konserwuje cytrynę , nazwy chemicznej w tej chwili nie pamietam, można to znaleźć w necie - jest neutralizowany właśnie poprzez mrożenie a mrożenie nie ma wpływu na wartość samej cytryny.

      Usuń
  6. Nie widze dania z ta mrozona cytryna. Czy mozesz wykonac i pokazac? Prosze?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na przykłąd kanapka, z serem, twarogiem, warzywami, wędliną czy dżemem, taką jaką sobie akurat zrobbisz -posypujesz ją grubo starta, mrożoną cytryną i zjadasz. Możesz posypać schabowego albo zjeść ją jako surówka do mięsa. Możesz zjeść ją z kawałkiem ciasta, posypać deser. Mozesz wrzucić ją do jogurtu naturalnego i masz jogurt cytrynowy. Posypujesz wszystko co Ci pryzjdzie do głowy, myślę że ze śledziem w oleju też byłaby pyszna albo jako dodatek do ryby smażonej.
    Jakichś super przepisów nie ma, to nie ma być baza potrawy, choć może przeważać liczebnie na talerzu, to nie konkurs kulinarny. To służy odzyskaniu zdrowia, daje nadzieję na pomoc w różnych przewlekłych i poważnych schorzeniach. A dlaczego mrożona? Myślę że odpowiedź jest prosta. Woda strukturyzowana, czyli taka uzyskiwana ze stopionego lodu jest o wiele lepsza, zdrowsza niż zwykła woda, ma wspaniałe właściwości oczyszczające, wymiata z organizmu toksyny i złogi. Wiele o tym pisze Tombak. Między innymi dlatego eskimosi cieszą się tak dobrym zdrowiem, oni piją tylko taka wodę. Dodaj dwa do dwóch i już wszystko jasne:) Sorki, ze napisałam wszystko w tym poście ale może komuś rozjaśnię wątpliwości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy- dziękuje za obszerny komentarz, jestem pewna że jest jeszcze o wiele więcej wykorzystania mrożonej cytryny i każdy może znaleść sam jak jak ja wykorzystać.Ale Twoje podpowiedzi sąbardzo przydatne wręcz fantastyczne ,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A co z toksynami, które są "dodawana" nawozami przy uprawie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę , że to najmniejszy problem, można już kupić cytryny bez wosku i nawozów . Jednak cena takich cytryn jest 2x wieksza. Pozdrawiam w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja znajoma twierdzi że najpierw należy umyć dokładnie zimną wodą a dopiero potem gorącą ponieważ wtedy zmywamy chemię która nie przedostaje się do wnętrza cytryny a jak od razu w gorącej to uszkadzamy jej ochronną warstwę i chemia wchodzi do środka

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy- każdy pomysł dobry, ileż to pieknych rad każdy posiada w swoim domu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziusia bardzo dobra receptura cala cytryna starta bez nasion ,szklanka soku z malin i 4 duze lyzki miodu wspaniala na wirusy dzieki temu mixowi pozbylam sie astmy oskrzelowej chorowalam ponad 5 lat a moje ostatnie ataki byly wrecz krytyczne a teraz poprostu oddycham jak nowonarodzona .odzyskalam zdrowie i innym tez zycze zdrowka pije 3 razy dziennie po 2 male lyzeczki dziekuje za powrot do zdrowia i wszystkim tez zycze zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wierzyć nie wierzyć?Nic nie mam przeciwko cytryna w każdej postaci sama lubię cytrynę.
    Problem w tym że niektórzy z moich znajomych chorują mimo zjadania cytryny.Mój teściu zjadał i wypijał kilogramy cytryn a jednak zmarł na Raka.
    Więc prawda nie prawda?Wierzyć nie wierzyć?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec moze zle sie odzywial i dlatego mial raka.Ja pije wode z skorek cytryny i nie pamietam kiedy bylem chory.Zjadam rowniez pestki bez skorek bo zawieraja witamine B-17 antyrakowa ktora jest ostatnio coraz mniej na rynku w sprzedarzy.Same pestki moreli sa jedynym naturalnym,prawdziwym srodkiem przeciw rakowym.Oczywiscie nic o tym sie nie mowi

      Usuń
  15. Odnośnie pestek moreli dodam tylko tyle, że od dłuższego czasu nie można kupić całych moreli z pestkami. Są tylko suszone. Przypadek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczą pestki migdałów kalifornijskich w Auchan 42 zł/kg zmielić młynkiem i łyżka stołowa dziennie. Nie więcej bo cyjanek!

      Usuń
  16. A ja powiem Wam tylko, że przed chwilą rozmawiałem z ojcem, który opowiedział mi, że u jego znajomego wykryto parę lat temu raka prostaty w zaawansowanym stadium, z naciekami itd. Diagnoza - ostre cięcie. Facet zaczął jeść skórkę z cytryny (skądś miał informację, że to pomaga). Po 2 miesiącach okazało się, że nowotwór się cofnął. Pytałem czy to aby na pewno od tego ale podobno facet nie używał niczego więcej.
    No i w tym momencie wpisałem w googlach "skórka z cytryny" i znalazłem tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy mam pytanie .ta mikstura z tym sokiem malinowym jaki to ma byc sok?Ja znam tylko taki slodki do wody.Prosze o odpowiedz,dzieki

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy- nie bardzo wiem o jaki sok chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  19. hemoterapia, chemoterapia a moze po prostu chemioterapia?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy- nie wiem czy dobrze przeczytałeś, to jest "kopia", więc nie wypada mi poprawiać błędów autora.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawiać błędy zawsze wypada, tekst z błędami oznacza że autor nie bardzo wie o czym pisze - taka jest moja opinia.

      Usuń
  21. Poprawiłam mam nadzieję,że autor się nie obrazi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moglibyśmy długo dyskutować. Ja autora podziwiam,że to przetłumaczył na język polski -tak jak umiał:)
    Jest poprawione, jak ktoś umie lepiej to niech to zrobi!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jeść cytryne,czasem jem też limonkę ( limonka owiele lepsza od cytryny ;P )

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wierze,bo wierze w cytryne i w jej działanie , a pozatym lubie cytryny.....

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja miałam dziwne zdarzenie. Od mniej więcej pół roku zaczęłam podjadać skórkę z cytryny ze względu na jej smak. Z dnia na dzień czułam, że brakuje mi tego smaku i mój organizm tego potrzebuje.To działało niemal jak uzależnienie. Aktualnie po wyszorowaniu zjadam od 1 do 2 skórek z cytryn dziennie. Zalane wrzątkiem są bardziej miękkie ale zjadam je również na surowo. To jest potrzeba samego organizmu. Ale nie w tym sedno sprawy. Ponad pół roku temu po wykonaniu USG obolałych węzłów chłonnych (pod ręką) dowiedziałam się, że są powiększone ponad normę i mam 2 torbiele piersi. Zalecono kontrolę po pół roku. Po kontroli okazało się (co poczułam sama), że węzły powróciły do granic normy a torbiele się zmniejszyły. Nie wierzę w cuda ale akurat po przeczytaniu tego tekstu dochodzę do wniosku, że to faktycznie może być prawdą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla większego usunięcia "chemii" ze skórki cytryny szoruję je w wodzie z sodą oczyszczoną, a następnie płuczę pod gorącym strumieniem wody.

    OdpowiedzUsuń
  27. Proponuję zadać sobie trochę trudu i kupić cytryny, nie woskowane i nie pryskane (bywają np. w Lidlu), bo skoro chce się je zjadać w całości, to po co przy okazji wprowadzać do organizmu trucizny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy artykuł:) O tej zalecie mrożonej cytryny nie wiedziałam. Wiem, że jest świetna na przeziębienie, oczyszczenie organizmu, odmłodzenie. Pomaga w zbiciu złego cholesterolu. Tylko w tym przypadku trzeba by taką cytrynę umyć płynem do warzyw i owoców. Bo z pryskaniem warzyw i owoców różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  29. skórkę cytryny należy myć octem winnym

    OdpowiedzUsuń
  30. Antyrakowa kuracja to :miód + soda oczyszczana po łyżeczce w szklance gorącej wody i tak 3 razy dziennie , godzinę przed posiłkiem. To wszystko, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film youtube : dr . Simonicini leczenie raka sodą oczyszczaną.
      Tyle !

      Usuń
  31. Boże, co za brednie... Cytryny to doskonałe pożywienie, ale te bzdury o działaniu silniejszym od doksorubicyny są po prostu szkodliwe. Trzeba być zupełnym ignorantem, żeby powielać takie idiotyzmy. Nie daj Boże, żeby ktoś mało mądry zrezygnował z chemioterapii i zaczął leczyć nowotwór cytrynami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne bzdury. Zakończyłem chemię , jem dziennie jedną całą cytrynę i wyniki normalne, a były cienkie po chemioterapii ! Minęło już 6 m-cy .
      Polecam, niestety medycyna zawodowa milczy, ucieka, a jak sami chorzy to będą stosować, oby nie za póżno . To też b. ważne poziom stadium choroby?>

      Usuń
    2. Nie znam nikogo komu chemia by pomogła. Brać chemię to dopiero głupota. To już lepiej leczyć się oślim nawozem

      Usuń
  32. ja nie mogę! Wierzyć w chemioterapię i jej dobroczynne efekty to dopiero brak logiki i własnego myślenia! Wystarczy prześledzić jak działa chemia na organizm ludzki i jakie ma szanse . 2% toż to sukces , tylko brać chemię! Kiedyś rak był wyjątkiem, teraz to plaga . Czy nie wiadomo dlaczego? Owszem wiadomo.Teraz trujemy się nawet nie świadomie więc nie świadomie ludzie biorą chemię , której skutki znamy wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mrożona cytryna- od kilku tygodni używam w kuchni. Dania, kanapki czy sałatki są bardzo smaczne i aromatyczne. Ścieram całość na tarce, nawet biała skórka traci swą gorączkę. Zrobiłam też pyszny krem do tortu lemon curd z mrożonej cytryny. Wszyscy byli nim oczarowani. Polecam. Mrożona cytryna więcej pomoże niż zaszkodzi. Dziękuję za artykuł. Podobny znalazłam w hiszpańskim magazynie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś chce, zawsze znajdzie coś dla siebie dobrego, ciekawe pomysły na wykorzystanie mrozonej cytryny, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  34. Brzmi smakowicie, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno przetestuje działanie tego eliksiru :)

    OdpowiedzUsuń