niedziela, 2 maja 2021

Kotlety z kaszy jaglanej


 Kotlety z kaszy jaglanej  właściwie to z resztek.

Gdy zostaje nam kasza jaglana nie wiemy co zrobić?

Możesz jeść dwa dni ale potem to wpycham na siłę rodzinie i o dziwo kotlety z kaszy  jaglanej znikają bardzo szybko.

 Hmmmmmw ciagu obiadu zjedzone wszystkie a było ich sporo.

Składniki

Kasza jaglana resztki, dodaję jajko, marchewkę startą na dużych oczkach, jajko , smażoną cebulę ,czosnek , sól i pieprz.

Wszystko wymieszałam, kaszę ręcznym blenderem lekko zmiksowałam.

Obtaczałam w jajku i bułce, smażyłam na oleju do złotego koloru

Smacznego!






2 komentarze:

  1. Super przepis, danie wygląda na prawdę apetycznie, a do tego z pewnością zawiera wiele ważnych składników odżywczych. Postanowiłam sobie, że od nowego roku zacznę bardziej dbać o siebie. Koniec ze słodyczami, będę gotować same pełnowartościowe posiłki. Oprócz tego planuję w końcu zainteresować się swoim zdrowiem psychicznym. Myślę, że to odpowiedni moment, aby zapisać się na terapię. Trzymajcie kciuki za moją przemianę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń