niedziela, 22 marca 2020

Zioła i inne zielone rośliny na parapecie

Zachęcam wszystkich moi drodzy do sadzenia cebuli, siewu rzeżuchy innych nasionek np. koper
Teraz na balkonie mamy puste doniczki  można wsadzić cebulę i mamy swój szczypiorek. Pomysłów jest wiele np.pszenica, owies do słoika i robimy kiełki. Wykopać z działki roślinki i wsadzić do skrzynki i postawić na parapecie ,żeby mieć pod ręką. Moja córka posadziła do skrzynki np. pokrzywę, kurdybanek a co nie może jak ma ochotę. Sadzimy na co mamy ochotę, nie stękamy coś robimy i nie zważamy na śmiech za naszymi plecami. Najwyżej pośmiejemy się razem.


                                                                                           Trzymajcie się zdrowo😍



8 komentarzy:

  1. Przyznam, że lubię zielono mieć na balkonie, a jeszcze lepiej jak jest zielono i przydatnie w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza wiosną kiedy ta zieleń jest najpiękniejsza. Mój syn stwierdza ja lubię rośliny w domu i na balkonie jak mogę je zjeść... ha, ha.... coś w tym jest. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Może ktoś z was chciałby skorzystać z bardzo profesjonalnej firmy Dezynfekcja .Sam z tej firmy skorzystałem nie dawno temu i wszystko było bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zadowolony że wszedłem na ten blog. Jestem pewny że dowiem się bardzo dużo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne jest zdrowe odżywianie zdrowa dieta. To też wpływa na nasza skórę i naszą jamę ustną. czytałam o tym na https://www.phamily.pl/blog/artykul/najczestsze-dolegliwosci-jamy-ustnej-jak-im-zapobiegac-i-leczyc.html to jest też bardzo fajny i ciekawy blog który porusza tematy zdrowej skóry. Polecam poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze ,że ten blog powstał. Na pewno ten blog zainteresuje bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo ziół możemy wyhodować samodzielnie - nawet z ziarna i cieszyć się ich aromatem przez cały rok :) Przykładem tego jest mięta, bazylia czy rozmaryn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można i samodzienie,dłużej to trwa ale warto. Pozdrawiam:)

      Usuń