środa, 30 stycznia 2019

PASTA Z ORZECHÓW I PIECZAREK




Przepis dostałam od Danusi, ona znalazła w gazecie. Pasta jest łatwa w wykonaniu a co najważniejsze smaczna. Składniki razem się uzupełniają, nadają paście ciekawy smak.

Składniki
* 30 dkg. pieczarek
* 2 średnie cebule
* 1 szklanki zmielonych orzechów włoskich
* sól i pieprz ziołowy do smaku.
* 2 łyż. oliwy z oliwek
Wykonanie
 Pieczarki pokroić w paski( lepiej to zrobić na tarce z dużymi oczkami, oszczędzisz czas), udusić we własnym sosie, cebulę osobno podsmażyć na oliwie. Do miski dodać wszystkie składniki- pieczarki+ cebulę+ orzechy włoskie= wszystko zmiksować, dodać sól i pieprz do smaku. Pasta gotowa!
Dzisiaj na kolację podałam z duszonymi warzywami. Pycha!


Składniki- 30 dkg pieczarek, 2 cebule, 1 szkl. orzechów włoskich.

Cebulę usmażyć na oliwie.
Pieczarki udusić we własnym sosie.
Wszystkie składniki wsypujemy do miski i miksujemy.
Gotowa pasta..........................
Wybornie smakuje na chlebku razowym.
😉

11 komentarzy:

  1. Natalis, jutro robię i daje znać jak smakowało

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję,że będzie Tobie ta pasta smakowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasta jest wyśmienita i niejednego już zaskoczyła-oczywiście pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze jej nie zrobiłam , trochę mi sie przeciągnęło ,ale zrobię bo kupiłam już pieczarki

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie smakowala :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś zrobiłam drugi raz , bo jest pyszna

    OdpowiedzUsuń
  7. to super, że smakowała i ja muszę zrobić na sobotę, na zdjęciu wygląda smakowicie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. http://kuchniaalicji.blogspot.com/2010/10/weekendowa-piekarnia-i-pyszna-pasta.html
    znowu zrobiłam , choć zdjęcie dałam te starsze , bo nowego nie chciało się mi robić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. witam. Mam pytanie, ile tego słonecznika, bo w składnikach nie mogę się go doszukać? Pasta wygląda przepysznie i chciałabym ja zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepraszam chodzi tylko i wyłącznie o orzechy włoskie, ja często przygotowuję kilka potraw, wkradł się błąd,powinno być orzechy włoskie a nie słonecznik, dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam tu bardzo ciekawe przepisy na pasty, co mnie bardzo cieszy, bo ostatnio tego właśnie szukałam :)
    Serdecznie pozdrawiam i dodaje blog do obserwowanych, więc jeszcze nie raz wpadnę z wizytą :)

    OdpowiedzUsuń