czwartek, 28 listopada 2013

KAMIS - dzisiaj moje urodziny!

Ha, ha  może ktoś pomyśli ,że " ściemniam" ale dzisiaj są moje  urodziny i to okrąglutkie- ile?
ha , ha  kobiet nie pyta się ile  mają lat! Tylko  im się mówi,że są piękne ,cudowne, młode i kochane! Ale,  ale chciałam podziękować za prezent  firmie Kamis od, której  dostałam w dniu urodzin tj. 28 listopada taki prezent.
Aż chce mi się gotować,  to tyle - tak krótko, następnym razem będą przepisy na  gorące  potrawy .
DZIĘKUJĘ KAMISOWI- BUZIAKI!





Buziaki i uściski!

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego :)
    Ciekawa przesyłka z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  2. Kulinaria 148- też byłam zaskoczona oczywiście mile, dziękuje za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszamy do grupy dla wege blogerow https://www.facebook.com/groups/WegeBlogi/

    OdpowiedzUsuń