czwartek, 23 maja 2013

Pączki mlecza w bułce tartej

Przepis zalazłam  na blogu: Trochę inna cukiernia . Często tam zaglądam, jestem zachwycona pomysłami i przepisami.
Pączki mlecza zrywamy ( takie beczułki) zamknięte nie kwitnące. Myjemy, rzucamy na gorącą patelnię z  oliwą( dałam 2 łyż.- autorka poleca masło). Dusimy  mieszając ok. 5 mi. można krócej. Podajemy z bułką tartą. Można  tak  przyrządzone pączki mlecza, jeść  jako przystawkę lub jako dodatek do drugiego dania.
  Pączki , w tej postaci  dodaję do sałatki na kolację, wpływa to wspaniale na trawienie.
Smacznego!




3 komentarze:

  1. To musi smakować ciekawie. Nie wiedziałam nawet, że to część jadalna. Słyszałam o syropach z mleczy, ale jedzenie ich jako dodatku, w bułce tartej - rewelacyjne! Koniecznie muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam nawet, ze coś takiego da się zjeść! ciekawe!

    OdpowiedzUsuń