środa, 22 maja 2013

Mlecz w roli głównej czyli miodek z mniszka lekarskiego

Przepis na miodek z mniszka lekarskiego( mlecz) znajdziesz MIODEK
Przepis jest bardzo dokładny, łatwy w wykonaniu-polecam , teraz mlecz kwitnie wszędzie. Jest go dużo, lecz "nic nie może wiecznie trwać". Teraz  jest czas, wyjechać w plener i zbierać cudowne kwiaty mlecza .Gdy przyjdą słoty jesienne i  różne choroby, w naszej spiżarni znajdziemy naturalny syrop z mniszka lekarskiego. Ja używam do: herbaty, polewam naleśniki, lody ,ciasta, polewam owsiankę, kaszkę. Przy bólach gardła  i chrypce 3x1 łyż.( ja stosuje)
Na zdjęciu moje zapasy na zimę.

5 komentarzy:

  1. Ja w tym roku nie zdążyłam. Ale może uda się z sosną.

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę zrobić sobie takie zapasy bo zrobiłam tylko jeden słoik. tylko nie wiem czy jeszcze coś znajdę bo dziś widziałam same dmuchawce :/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na Dolnym Śląsku jeszcze kwitnie- zapraszam, warto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie się podział przepis na miodek z mniszka :(

    OdpowiedzUsuń