środa, 23 lutego 2011

GALARETKA WIŚNIOWO- BANANOWA





Deser łatwy do zrobienia, smaczny i zdrowy ( tylko wata cukrowa nie zdrowa).
Składniki
* 3 banany ( średniej wielkości)
*1 szkl. wiśni(wydrylowanych)
*1/3 szkl. wody
* 3 daktyle
Banany obieramy ze skórki, kroimy i gotujemy razem z daktylami ok. 3-4 min. na małym ogniu. Następnie wszystkie skł. miksujemy. Galaretka tężeje po ostygnięciu. Ja zrobiłam to w kieliszkach udekorowałam wiśniami i tuż przed podaniem watą cukrową, co wywołało zachwyt i śmiech radości . Każdy z nas wspomina watę cukrowej nie dlaczego? ale zawsze z uśmiechem , chociaż to tylko biały cukier!
( Przepis z książki- I. Lewosińskiej "Kuchnia którą polubisz")





3 komentarze:

  1. a ten deser znam , bo ksiazke mam i jest pyszny ,ale ja go tak pięknie nie przystrajam ,ach wata cukrowa to mi wesołe miasteczko przypomina :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicjo- dzięki, ale wata cukrowa mimo że nie zdrowa, ma tyle wspomnień.....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie tak jest z tą watą :D

    OdpowiedzUsuń