niedziela, 19 września 2010

PASZTET Z GROSZKU

PASZTET Z GROSZKU
SKŁADNIKI
*300g groszku zielonego ugotowanego( ja dałam 1 puszkę)
*1 jajko
*1/2 szkl. bułki tartej
*1/2 łyż. ziół prowansalskich
* sól do smaku
WYKONANIE- groszek zmiksować z wodą. dodać resztę składników , wymieszać i przełożyć do formy wysmarowanej masłem. piec ok. 30 min w 180 stopni. Podawać z pieczywem i dowolnym warzywem np. papryką lub pomidorem.


Puszka groszku, zdrowszy jest nie konserwowy.Miksujemy z wodą.

Dodajemy jajko, bułkę tartą i zioła, oraz sól do smaku.
Wkładamy do foremki wysmarowanej masłem, na wierzch wiórki z masła ale nie muszą być.
Pieczemy ok. 30 min. w 180 stopni, że wierzch był lekko zarumieniony.
Podajemy z dowolnym pieczywem.
SMACZNEGO!

3 komentarze:

  1. o takiego pieczonego nie robiłam jeszcze z zielonego groszku

    p.s a tą pastę z pieczarek zrobiłam i jak przepuszczałam pyszna jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem rada ,że smakowała,gdyż bardzo cenię sobie twoją opinię..

    OdpowiedzUsuń