sobota, 11 września 2010

EXPO ZDROWIE i ja tam byłam.

Expo Zdrowie i ja tam byłam. 9 września na rynku w Świdnicy organizowane było Expo Zdrowie, ja miałam ten przywilej być organizatorem, razem z koleżanką Krystyną( pierwsza po prawej), naszą rolą było serwowanie potraw wegetariańskich. Wystawa ta składała się z po szczególnych stanowisk- dieta (degustacja), woda, pomiar ciśnienia krwi, glukozy , cholesterolu, puls, obliczanie wieku biologicznego, konsultacje lekarzy , dietetyków, test harwardzki. Wszystko było bezpłatne. Pracowało ok. 36 wolontariuszy. Mimo że deszcz lał, pogoda fatalna, ludzie oblegali wszystkie stanowiska , stojąc w kolejce nawet kilka godzin. Krystyna i ja, mieliśmy mnóstwo pracy, za interesowanie było ogromne, wszyscy dopytywali się gdzie można kupić te pyszności? Jakie potrawy proponowaliśmy:
1.pasztet z selera
2.pasta z groszku zielonego
3.pieczeń ze słonecznika
4.kulki bakaliowe
5.kiełki ze słonecznika i zielonej soczewicy
6.pasta z orzechów i pieczarek
7.pasta z lnu
8.pasta z grochu
9.pasta z kaszy jaglanej
10. mleko sojowe
11. chleb
12. pasta z pszenicy o smaku pomidorowym ( na blogu pod hasłem - pszeniczne hity)
13 pasta z pszenicy z majonezem 9 na blogu pod hasłem - pszeniczne hity)
Najbardziej wszystkim smakowała: pieczeń z selera, pieczeń ze słonecznika, pasta z pszenicy z majonezem a hitem były kulki bakaliowe. wszystkie przepisy znajdziecie na tym blogu. Jeżeli jakiegoś brakuje natychmiast , zamieszczam. Polecam Expo Zdrowie , jak tylko pojawi się w waszym mieście bierzcie udział, warto !
Do zobaczenia!
Krystyna dzielnie nakłada porcje do degustacji, po 2 -godzinach, plecki dawały się we znaki. A ja jestem w tym grubym jasnym swetrze. Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. a ja znalazłam tylko przepis na pieczeń z selera (tu jako pasztet), kulki bakaliowe , kiełki i chleb
    a tak reszta brzmi smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  2. tak chodzi o pasztet z selera, zawsze mylę te nazwy, resztę przepisów już w tym tygodniu, pozdrawiam i dziękuje za miłe komentarze..

    OdpowiedzUsuń