niedziela, 23 maja 2010

Zupa dla smakoszy (obiad)

ZUPA DLA SMAKOSZY - podaję z grzankami, z chlebkiem czosnkowym, groszkiem ptysiowym lub z naleśnikami pokrojonymi w paski. Sami wybierzcie, co wam smakuje , wersja z naleśnikami dla mnie jest najlepsza. Zupa ma być kremowa, ale nie za gęsta. Ja do zupy dodałam 2 płaskie łyżki mleka w proszku ryżowego.

Przepis jest łatwy:
* 1 kg marchewki
* kawałek selera
* 1 mała pietruszka
* 1 mały ziemniak
* sól do smaku
* 2 łyż. soku pomidorowego( gęstego)
* 3 l wody
Warzywa obrać, drobno pokroić, ugotować, zmiksować tak aby nie było grudek. Doprawić do smaku, udekorować kolendrą, bazylią lub pietruszką (to co mamy w domu). Naleśniki wcześniej usmażyć, pokroić w paski. Gotowe!











W Berlinie jadłam taka zupę,we włoskiej knajpce na urodzinowym przyjęciu. Goście byli zachwyceni, tylko ja z koleżanką zaskoczona, że tak im smakuje. Ocenicie sami, czy jest smaczna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz