niedziela, 9 maja 2010

PASTA Z MIGDAŁÓW ( kolacja, śniadanie)

Pasta z migdałów, jadłam ją na spotkaniu z koleżankami i bardzo mi smakowała. Ale jak to w życiu bywa, nie zapisałam więc zapomniałam dopiero Basia mi przysłała tydzień temu i od razu dzielę się z wami. Gdy mamy zmielone migdały, to wykonanie zajmuje 5 minut.Jest smaczna i zdrowa.
SKŁADNIKI
* 200g migdałów
*2 cebule (średnie)
*2-3 ząbki czosnku(małe)
*2 łyż.koncentratu pomidorowego
* 2 łyż. oliwy
* pieprz i sól do smaku
* 2 łyż. wody
WYKONANIE- cebulę zetrzeć na dużych oczkach, czosnek zmiażdżyć, wodę, migdały i koncentrat pomidorowy, dodać to do dużej miski, wszystko razem bardzo dokładnie wymieszać Jeżeli pasta jest za sucha, dolewamy jeszcze wody, na końcu doprawiamy do smaku solą i pieprzem ziołowym, dokładnie mieszamy.
Podajemy z pieczywem, pomidorami. Najsmaczniejsza jest z ogórkiem .
SMACZNEGO!


Gotowa pasta z migdałów.



Składniki: 2 łyż. koncentratu pomidorowego, 2 łyż. oliwy, sól i pieprz do smaku oraz 2 łyż. duże wody.
200 g migdałów+ 2 małe cebule
Ja kupuję już zmielone migdały, ale możecie sami zmielić w młynku do kawy(najlepiej płatki) migdałów
Dodać wszystkie składniki do miski i wymieszać razem bardzo dokładnie.
Posmarować pajdy chleba , udekorować zieleniną, ogórkiem , pomidorem itp. Gotowe! Smacznego!

5 komentarzy:

  1. a jaka smaczna....mniam ,mniam...

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszna , ja tylko sobie wydłużyłam czas produkcji , bo cebulę i czosnek udusiłam na odrobinie oleju

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też smakuje, zwłaszcza że szybko się ją przyrządza.

    OdpowiedzUsuń