piątek, 4 września 2020

Gruszki bez cukru

Dodaj podpis


 To będzie najkrótszy przepis. 

🍐Woda i gruszki

Wiem  gruszki w syropie, gruszki dżem, gruszki w occie..... i wiele innych przepisów z cukrem i octem.🍐 Ale po co jak gruszka jest słodka?

A u mnie tyle woda i gruszki ale, żeby nie było nudne możecie dodać, płatki róży, owoce róży, kwiat nawłoci , niebieskie kwiaty 

🍐Ja zalewałam gorąca wodą z kardamonem i cynamonem i anyżem. Robiąc dżem dodałam odrobinę cynamonu. 

🍐Gruszki suszyłam także. Używam do kompotu lub milę i proszek dodaję do owsianki.

13  września 2020 r. spotkamy się  w Ziębicach  na  w Rynku ( targowisko)od godziny 12 -15  

Program  Expo Zdrowie ( niedziela)

Chętnie porozmawiam o znanych ziołach, przepisach wegetariańskich, o przetworach na zimę i będą też gruszki bez cukru w słoikach. Zapraszam! Mam nadzieję, że zobaczę się z Wami moi drodzy.💚

Gruszki po pasteryzacji

                                Gruszki bez cukru przed pasteryzacją z owocami róży

 Dżem  z gruszek bez cukru z płatkami róży



1 komentarz:

  1. Z tego blogu naprawdę można się dowiedzieć bardzo dużo ciekawych informacji. Warto na ten blog wchodzić.

    OdpowiedzUsuń