wtorek, 20 września 2016

Pyszne koktajle


Koktajle, soki, smoothie, zielone koktajle, szejki. Coraz więcej nazw się wprowadza ale u mnie skupimy się na koktajlu.
Bardzo lubię koktajle ale z małej ilości produktów. Ja osobiście dodaję wodę im mniej składników tym lepiej.

Dlaczego?
Wyczuwam smak i zapach danego koktajlu i nie ma mam rewolucji w brzuchu.

Podaję kilka moich ulubionych, łatwych w wykonaniu a co najważniejsze smacznych i zdrowych.
Z czasem będzie przybywać przepisów.
:)


1. Koktajl =  melon + banan + woda ( 1 szklanka wody + jeden mały banan + melon 1/4 części)
Porcja dla jednej osoby 0,5 l lub 2 osób 250 ml
koszt ok. 2 złotych



2.Koktajl  = winogron + jabłko +banan + woda ( garść winogron  + 1 mały banan + 1/4 części  jabłka + 1 szklanka wody -250ml)
Porcja  dla 2 osób
Koszt ok. 1,50 zł


3.Koktajl = winogron + sok  z cytryny +banan + woda ( Jeden mały banan + duża garść winogron + 2 łyżki soku z cytryny + szkanka wody -250 ml)
Porcja  dla 2 osób
Koszt ok. 2 zł


4.Koktajl = szpinak + jarmuż + jabłko + woda






5.Koktajl  (  0,5 l )   =  szpinak +jarmuż + jabłko + banan +orzechy laskowe + 1 szklanka wody
  Moje pierwsze śniadanie, które piję małymi łykami" tak jakbym jadła."



   6. Koktajl =  szpinak + jarmuż + awokado + woda



5 komentarzy:

  1. uwielbiam wszelkie koktajle i zwykle piję na śniadanie bo szybko :) z tych propozycji najbardziej podoba mi się dwójeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawie wygląda ten z awokado, nr 6 :) szkoda, że nie ma podanych proporcji

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne propozycje i bardzo zdrowe, pożywne :) szkoda tylko, że już nie ma truskawek, na szczęście mam mrożone więc czasem do koktajlu sobie dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też takie robię, są mega zdrowe, wrzucam więcej składników po trochu każdego :)

    OdpowiedzUsuń