wtorek, 22 listopada 2011

KREM BANANOWO-ORZECHOWY




Krem bananowo- orzechowy, pomysł znalazłam na blogu Finding Vegan, do przygotowania potrzebujemy:
* 2 dojrzałe banany małe lub jeden duży
* 1/2 szkl. orzechów dowolnych np. włoskich, nerkowców itp.
* szczypta soli
* 2 łyż. duże carobu lub czekolady lub kakao( ja dałam corob czyli proszek chlebka świętojańskiego)
Wszystko miksujemy na gładką masę- krem, przechowujemy w lodówce. Każdy może zwiększyć ilość orzechów lub bananów. Córka narzekała, że za dużo orzechów syn - zjadł i powiedział"super"
Smakuje dobrze z pieczywem i jako nadzienie do naleśników. Ale prosto z pojemnika chyba najbardziej.

5 komentarzy:

  1. bardzo mi się ten krem podoba :) Taka wegańska nutella trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. banany z czekoladą - moje ulubione danie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis! Wreszcie mam prosty i elegancki, wegański krem czekoladowy! :D Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń