niedziela, 26 czerwca 2011

FOTORELACJA Z EXPO ZDROWIE W ŚWIEBODZICACH

Dzisiaj już odpoczęłam więc dopisuję zaczynając od lewej strony( małe zdjęcia) potrawy, które tam proponowaliśmy.
1-zdj. płatki owsiane, jęczmienne, sojowe-prażone, w dzbanach- krem waniliowy i kawowy(zbożowy)
2-zdj. sałatka owocowa
3-pasta ze słonecznika, kotlety sojowe, pasta z soczewicy czerwonej i zielonej,kiełbasa z zielonej soczewicy( hit na wystawie Expo Zdrowie)
4-zdj. kotlety z grochu
5-zdj.kiełbasa z zielonej soczewicy
6-zdj.risotto
7-zdj. potrawka z soczewicy
8- zdj.sałatka z lodowej sałaty + zioła

Kilka zdjęć z 26 czerwca Expo Zdrowie w Świebodzicach. Zimno i deszczowo ale potrawy wegetariańskie i wegańskie, wszystkim smakowały. Wystawa odbyła się na Rynku
w Świebodzicach. Wszyscy chętni, mogli skorzystać z podstawowych badań bezpłatnie i skosztować potrawy wegetariańskie.
Na zdjęciach, znajdują się tylko niektóre potrawy, było ich bardzo dużo ( moje to paszteciki z soczewicą, kotlety z kaszy gryczanej i twarogu oraz kiełbasa z zielonej soczewicy).
Zapewniam, że wszystko było smaczne. Ja objadałam się (aż wstyd się przyznać) płatkami prażonymi +nasionka+sałatka owocowa polane sosom waniliowym. Przepis w następnym poście.
Do zobaczenia w następnym mieście!















11 komentarzy:

  1. a le rarytasy,a będzie opis co tam jest?To okrągłe to ten gotowany pasztet z soi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Same zdrowe pyszności.
    Chciałabym się kiedyś znaleźć na takim expo zdrowie. Mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazje.
    Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. margot- to okrągłe to kiełbasa z zielonej soczewicy ale zapewniam , że też smaczna i szybka do zrobienia, pozdrawiam:)
    Pysznie było i mam nadzieję, że gdzieś na szlaku miast się spotkamy, pozdrawiam ciepło:)






    ;
    0

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiełbasa z soczewicy zielonej - cudowny pomysł :)) czy można liczyć na przepis ? Zazdroszczę Wam tych targów :)
    Pozdrawiam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis na kiełbasę z zielonej soczewicy już jest na blogu, może mało widoczny pod hasłem(pasty i pasztety- trzecie śniadanie)polecam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pyszności! Piękna nowa szata graficzna, gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko przepysznie się prezentuje i jak nie ma jakiś jeszcze przepisów to poproszę ,albo jak sa to gdzie je szukać , bo te kiełbasę dziś robię ,a za chiny bym tu przepisu nie znalazła :DDD jakbyś mi Natalis nie napisała jak jej szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, słuszna uwaga,dopiszę gdzie jest a resztę przepisów napiszę w następnym poście, pozdrawiam ciepło chociaż na zewnątrz zimno i deszczowo brr:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepyszne targi były :-) szkoda ze tak daleko mieszkam :-(
    Ale kiełbasę dzięki Margot już zrobiłam i u mnie w domu również jest to hit!!

    OdpowiedzUsuń