piątek, 27 maja 2011

PRO- KASZA




PRO KASZA-taka nazwa najbardziej pasuje( kasze gryczana +proteina sojowa). Moja rodzina lubi kasze gryczana ale jeżeli chodzi o proteinę sojowa inna nazwa-( granulat sojowy) nie za bardzo.
Moja mama lubi wszystkie nowinki(84l) ,ucieszyła się gdy przywiozłam proteinę. Gdy zaczęłam podawać przepisy, na końcu rozmowy powiedziałam "dodawaj do potraw".
Na obiad, Mama podała kasze gryczana i zapytała jak smakowała, była pyszna- powiedziałam.
Mama dodała proteinę sojowa, świetny pomysł.
PRZEPIS
1 torebka kaszy gryczanej
2 lyz. proteiny sojowej(suchej)
Ugotować, doprawić sola, majerankiem i 1 łyz, oliwy,
Podawać z warzywami. Rys. pro- kasza z mizeria i jajkiem; Rys.proteina o smaku kurczaka (prezent od Ani), sypana- neutralna.
Przez 6 - tygodni , będę podawać przepisy pod hasłem" jedną ręką"

1 komentarz: