czwartek, 3 lutego 2011

SIEDEM PORANKÓW- siódme śniadanie

Omlet z warzywami trochę inaczej.....
SKŁADNIKI
* 3 jajka
* warzywa - cebula, groszek , papryka, bazylia, itp... ale najlepiej nie wodniste.
* pieprz i sól do smaku
Warzywa kroimy drobno, jajka rozbełtane wrzucamy na patelnie skropioną oliwą, na wierzch warzywa i sól, pieprz. Wszystko zagarniamy do środka aby utworzył się okrągły placek.
Gdy jaka się zetną, zginamy w pół. Smażymy dociskając raz z jednej raz z drugiej strony, na małym ogniu. Jest to przepis Karoliny, takie "omlety" robiła w Anglii i wszystkim smakowały.Ja robiłam omlet ubijając jajka, tzn. białka osobno itd. taki prawdziwy omlet lekki i puszysty, na słodko owszem smakował a z warzywami z umiarkowaniem. Więc dlatego ta propozycja.





1 komentarz:

  1. Jesteś Kochana !
    Jasne że będzie mi odpowiadał-smakował, przecież ma w sobie same dobroci! A ja dodatkowo, uwielbiam z rana robić takie różności z patelni.
    Dziękuję Ci, przesyłam buziaczki. :-*

    OdpowiedzUsuń