wtorek, 5 stycznia 2021

Zielone orzechy przepisów kilka



U mnie w domu goszczą pierwszy raz. 
Jest syrop i orzechy gotowane w syropie.

NALEWKA Z ZIELONYCH ORZECHÓW
Orzechy kroisz drobno i wrzucasz do  słoja, zalewasz alkoholem:  spirytus lub wódka. Ja dałam wódkę , trząsałam raz  lub dwa dziennie, jak mi się przypomniało. Zostawiłam na 6 tygodni. Potem przecedziłam i do ciemnej butelki wlałam zawartość .Mówią im dużej stoi tym lepsze.Gorzka żołądkowa gotowa.
Na dolegliwości żołądkowe używam 1 łyżkę. Pomaga? 
 Tak! Sprawdzone na znajomych i w rodzinie

SYROP Z ZIELONYCH ORZECHÓW

Orzechy młode, zielone drobno pokroiłam do słoja i zalałam miodem. Zostawiłam na oknie, gdy było bardzo gorąco, przeniosłam  w zacienienione miejsce. Wstrząsałam  słojem kilka razy, następnie po 6 tygodniach, na sitko i zlałam do ciemnej butelki. 







3 komentarze:

  1. Szkoda , że na razie nie ma żadnych komentarzy. To mi się naprawdę bardzo nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie korzystam z siłownie zewnętrzne i szczerze polecam wszystkim zainteresowanym, ponieważ jest to świetne rozwiązanie i sam z niego korzystam. Siłownie są bardzo dobrze wyposażone, a wszelkie sprzęty są wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te przepisy. Z resztą tak samo jak czytałem artykuł o kiełkach i innej zieleninie - bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń