niedziela, 16 marca 2014

Smoczy owoc

                                                                                                                                                Pitaja- zawiera wiele cennych składników. Jest doskonałym źródłem fosforu i wapnia. Posiada dużo witaminy B,C i E. Jedna sztuka ma ok. 50 kalorii. Schłodzenie owocu poprawia jego smak. Smakiem przypomina kiwi, ale mniej kwaskowe i ma cudny wygląd.

Owoc można przekroić na pół i jeść łyżeczką miąż lub wydłubać miąż i dodać do sałatek oraz koktajli.  Smoczy owoc świetnie sprawdza się jako miseczka dekoracyjna na koktajle lub sałatki owocowe. Polecam!






K*

5 komentarzy:

  1. wow, świetnie wygląda *_* ciekawa jestem jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne:) Naprawdę nabrałam na niego apetytu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie, nie jadłem jeszcze nigdy tak przyrządzonego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj widziałam w Biedronce w Warszawie. Cena 10 zł z groszami

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezmiernie przyciągające miejsce i świetnie czyta się twoje teksty :) Czekam na kolejne a także zapraszam do mnie na moją strone internetową - zapewne jeszcze nie raz w to miejsce wpadne poczytać twoje wpisy ;-)

    OdpowiedzUsuń